XVI Międzynarodowa Konferencja Naukowa
EDUKACJA XXI WIEKU
Lifelong learning w życiu współczesnego człowieka z perspektywy
nauk społecznych, humanistycznych i medycznych.
EDUKACJA XXI WIEKU
Lifelong learning w życiu współczesnego człowieka z perspektywy
nauk społecznych, humanistycznych i medycznych.
XVI MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA NAUKOWA EDUKACJA XXI WIEKU
Lifelong learning w życiu współczesnego człowieka z perspektywy nauk społecznych, humanistycznych i medycznych
Ramy tematyczne konferencji
I. Edukacja wobec oczekiwań przyszłości
1. Nauki społeczne, humanistyczne i medyczne wobec problemów współczesnego
kształcenia i wychowania
2. Innowacyjne działania w całożyciowej edukacji
3. Pozaszkolne formy kształcenia (studia podyplomowe, konferencje, seminaria, szkolenia,
kursy) jako stałe elementy kształcenia
II. Lifelong learning wobec współczesnych przemian społecznych
1. Edukacja dla życia w społeczeństwie wiedzy
2. Wyzwania edukacyjne rezultatem potrzeb rynku pracy
3. Szkoła, uczelnia i zakład pracy w przestrzeni medialnej
III. Edukacja dla codzienności
1. Nauki medyczne wobec potrzeb człowieka uczącego się
2. Problemy uczącego się społeczeństwa
3. Technologie informacyjne – korzyści – zagrożenia - uzależnienia
Bardzo prosimy o ewentualne wzbogacenie przedstawionych propozycji tematycznych planowanej wymiany myśli naukowej przez dołączenie interesujących problemów w ramach dodatkowych tematów dyskusyjnych.
Serdecznie zapraszamy do akademickiej dyskusji
Lifelong learning w życiu współczesnego człowieka z perspektywy nauk społecznych, humanistycznych i medycznych
Ramy tematyczne konferencji
I. Edukacja wobec oczekiwań przyszłości
1. Nauki społeczne, humanistyczne i medyczne wobec problemów współczesnego
kształcenia i wychowania
2. Innowacyjne działania w całożyciowej edukacji
3. Pozaszkolne formy kształcenia (studia podyplomowe, konferencje, seminaria, szkolenia,
kursy) jako stałe elementy kształcenia
II. Lifelong learning wobec współczesnych przemian społecznych
1. Edukacja dla życia w społeczeństwie wiedzy
2. Wyzwania edukacyjne rezultatem potrzeb rynku pracy
3. Szkoła, uczelnia i zakład pracy w przestrzeni medialnej
III. Edukacja dla codzienności
1. Nauki medyczne wobec potrzeb człowieka uczącego się
2. Problemy uczącego się społeczeństwa
3. Technologie informacyjne – korzyści – zagrożenia - uzależnienia
Bardzo prosimy o ewentualne wzbogacenie przedstawionych propozycji tematycznych planowanej wymiany myśli naukowej przez dołączenie interesujących problemów w ramach dodatkowych tematów dyskusyjnych.
Serdecznie zapraszamy do akademickiej dyskusji